Höstschemat på Iksu

Höstpeppen börjar få tag om mig nu, idag insåg jag att det är bara en vecka kvar tills jag kör igång med somamove efter semestern. Passet ligger ute i appen och det är redan ganska många platser bokade, hurra! Fler än jag som längtar efter lite funktionell styrka och rörlighet såhär efter sommaren. Det blir samma tid under augusti, 19.05 måndagar på iksu plus, sen börjar höstschemat och då blir passet kl. 19.15 istället och nytt för i höst är också att jag kör yoga för löpare! Det ska bli hur kul som helst och en ära att få ta över efter Filippa och Gustav som haft det tidigare. Det passet kommer ligga direkt efter somamove, kl. 20.05 och vara 70 min.

Jag ser jättemycket fram emot mina måndagar nu, jag tror och hoppas att det blir en bra kombination. Många gillade att förlänga soma move med lite mojo flex så kanske är det några som testar dubbelpass, men framförallt kan jag tänka mig att det lockar några från yoga till somamove och vice versa. Ibland vill man ju ha det lite flåsigare och ibland lite mer mentalt fokus. Somamove där släpper vi tankarna helt och bara låter kroppen flöda, inom yogan så tränar vi tankarna samtidigt som kroppen. Att ha yogan sent tycker jag ska bli härligt, den som vill hinner ju springa innan och tänk att få i lugn och ro jobba igenom kroppen, varva ner och sen direkt hem och duscha och gå och lägga sig?

Såhär alltså:

Måndagar Iksu plus

  • 19.15-20.00 Soma move
  • 20.05-21.15 Yoga för löpare

img_5015-2Höstpepp!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s